Glädjen tar vid!

Eftersom att jag föll av en häst för snart två veckor sedan så vart det en extra vilovecka.

Men i måndags så fick jag åter igen uppleva den underbara känslan när jag klev in genom dörrarna på gammlia och slängde av mig ytterkläderna och mördade framsida ben!
Jag kan lova att jag aldrig har haft en sådan sjuk träningsvärk i benen förut, men känslan är lika underbar!

Igår blev det axlar, triceps och mage
Och med tanken på den sjuka träningsvärken i benen så skjuter vi på ryggpasset till imorgon!
Marklyften tar lite för bra på benen! Alltså fick jag återförenas med min älskade bänkpress under bröst och triceps passet idag och såhär lycklig har jag varit över att få börja träna igen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0