Godnatt gamla Emelie!

Oj sålänge sedan dettaskrevs nämligen 25augusti!

Jaha då ligger man här i sängen då, sista gången som tonåring och imorgon kliver jag upp som 20åring:)

Det var nog länge sedan jag kände mig såhär spänd inför att fylla år! Det är faktiskt inte bara för att jag ska få inviga systemet imorgon utan även för att jag lämnar tonåren och 10 år som har fyllts av hittills hela mitt liv. 10år som har varit otroligt roliga, jobbiga och lärande. Hel enkelt min transportsträcka till att nu få börja leva ordentligt! Dom kommande 10åren är jag övertygad om att jag kommer att få uppleva några av dom finaste stunderna i livet! Förhoppningsvis finner jag kärleken, blir sambo och mamma, köper hus/ bygger hus, reser och ser världen, finner hela mig och kommer på vad jag vill fylla mitt liv med!

Jag har verkligen den underbaraste delen av livet framför mig och det finns nog ingen annan som är så taggad inför detta som jag!

Nä nu ska jag sova lite, så att man orkar med jobbet imorgon:)

Gnatt gamla Emelie och god morgon resten av mitt liv!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0