Sol i sinne, brun inne!

 
Vart en impulsiv parkmiddag i solen efter stadens äventyr. Även om plocksallad inte är optimalt så är det då mycket bättre än donkan! Lyxade sedan till det med en 17minutare i solariet som förövrigt höll på att bränna sönder mina vader! Har ju förstått att man får ju ta dethär med brännan i egna händer när solen vägrar titta fram på dagtid!
 
Passade även på att lyxa till det och bokade en tid med vård för mina små naglar, så nu på fredag ska jag infinna mig på umeå nail design school redan klockan 06.30 på morgonen, men vad gör man inte för att bli fin om tassarna! Ska bli otroligt spännande att se hur detta funkar på jobbet och gymmet, men jag växer väl i dom får vi hoppas!
 
Den sista bilden visar bara att allt går att lösa med solglasögon om man är lat, grannens balkondörr bländar mig i skrivande stund och jag vägrar nämligen flytta mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0