Förlåt till alla er som njöt av min frånvaro!

Mycket varmt välkomna hit måste jag väl ändå få säga!
Ny som gammal stalker har ingen betydelse alla är ni lika värda!
 
Jag kände att med tanke på hur mycket som har ändrats i mitt liv dom senaste månaderna så passar väl inget bättre än lite blogg förnyelse! Jag har nämligen lite för mycket att dela med mig till världen av och det är inget som jag vill fortsätta fördärva mina facebook och instagram vänner med om dom nu inte vill ta del av det. Hit kan ju då dom som är nyfikna på vad tusan den här hel knäppa donnan har för sig klicka in.
 
Om jag är här för att stanna får tiden utvisa, men för tillfället är jag fylld till brädden med inspiration och skrivarglädje.
 
Jag tänker redan nu göra väldigt klart för er att denna blogg driver och skriver jag för min egen skull och om min resa faller er i smaken så får ni väldigt gärna följa med mig, men om den mot förmodan inte gör det så what the hell. Lycka till på eran resa i livet, vem vet vi kanske faller över varandra igen! :D
 
 
Nu önskade jag ju såklart att jag hade en sådan där bild som visade hur taggad och full i fan jag är nu när jag sitter här i sommarnatten och avslutar det första kapitelt, men denna får duga sålänge!
 
see you soon!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0